زیباترین گل‌های سال؛ خبری از مسی و رونالدو نیست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

زیباترین گل‌های سال؛ خبری از مسی و رونالدو نیست


نیمار: برزیل - ژاپن 

در اولین بازی از جام کنفدراسیون گذشته در همان ابتدای کار بازیکن بارسلونا که به تازگی هم با آن تیم به توافق رسیده بود توپ را در گوشه ی دروازه ژاپن قرار داد تا برزیل با قدمی محکم آن جام را بالای سر ببرد.

بارسا نیوز

زلاتان :سوئد - انگلیس

در بازی بین دو تیم انگلیس و سوئد ضربه قیچی برگردون زلاتان از فاصله ۳۰ یاردی به تور دروازه جو هارت چسبید تا این گل جزو ۱۰ گل برتر سال ۲۰۱۳ قرار بگیرد.

امانوئل لودوئناپاچاکوا - تایگرس

در لیگ مکزیک هافبک تیم پانوچوا با حرکت بدن نشان داد که می‌خواهد توپ را به دروازبان واگذار کند اما با چرخش و دریبل زدن بازیکن حریف توپ را از زمین خودی با ضربه چیپ وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه ۲-۱ شود.

پاناجیوتیس کونهناپولی - بولونیا

در بازی بین دو تیم ناپولی و بولونیا , تیم بولونیا در حالی که تا دقیقه ۸۶ ۲-۱ از حریف خود عقب بود ضربه قیچی برگردون و محکم این هافبک یونانی کار را به تساوی کشاند

پیتر انکرسن : اسبیرگ - AGF

پیتر انکرسن توپی را که در گوشه محوطه جریمه حریف به او پاس داده شده بود را با سینه کنترل و از زاویه بسته به سمت دروازه شلیک کرد تا یکی از زیباترین گل های امسال را ثمر برساند.

آنتونیو دی‌ناتاله :‌ اودینزه - کیه‌وو

در سری A  ایتالیا پاس قطری ۳۰ متری را که برای دی‌ناتلاله فرستاده بودند را بدون مکس و ضربه روی پا در دروازه حریف قرار داد.

لیزا دی‌وانا : اسکای بلو - بوستون بریکرز

اما امسال یک گل از فوتبال بانوان هم این شانس را دارد تا این جایزه مهم را دریافت کند. باز هم یک ضربه قیچی دیگر در این لیست ولی این بار درمسابقات لیگ فوتبال ملی زنان که در آمریکا برگزار می‌شود.

نمانیا ماتیچ :‌ بنفیکا - پورتو

در لیگ پرتغال در یکی از مهم ترین مسابقات تیم بنفیکا از روی کرنری که کوتاه کار کرده بودند با ۳ پاس یکی از زیباترین گل های ۲۰۱۳ را رقم زدند شوت رو پا و مهار نشدنیه ماتیچ از پشت محوطه جریمه وارد دروازه پورتو شد.

خوان مانوئل اولیور : نایوتیکو - اسپورت رسیفه

در سری مسابقات کوپا سودامریکانا که در جنوب قاره آمریکا برگزار می‌شود در بازی این دو تیم اولیور پاس کاری خوب تیمی را با یک شوت سر ضرب رو پا به گوشه دروازه فرستاد تا یاران نایوتیکو همگی در این گل زیبا سهیم باشند.

لوییسا نسیب : لیون - سن اتین

در لیگ زنان فرانسه نسیب توپی را کنترل کرد  و تا میانه میدان دریبل زنی کرد و از همان جا توپ را به گوشه دروازه سن اتین فرستاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, ] [ 20:25 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 802
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 802
بازدید ماه : 52901
بازدید کل : 457647
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1